torsdag

idag har jag pluggat, i fucking tre timmar, orka att jag spårar :( men tiden gick faktiskt väldigit fort och det känndes inte alls så långe! heeeh. provet är ju faktiskt inte förns nästa torsdag, men nu behöver jag inte ha ångest i helgen ialla fall ;) haha. nyss så gav jag mig på att måla mina naglar, och det gick som förväntat, hälften hamnade utanför naglarna. fick ta lila för att matcha gipset, dock är det inte samma lila men det behöver vi inte bry oss om.

är helt lost i dagarna, känns inte alls som att det är torsdag idag. den här veckan har gått sjukt fort, men det klagar jag inte på :) nu måste jag fixa till naglaran och sen ska jag se på oc!
pussä'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0