torsdag

provet gick bättre än förväntat, det var inte lika svårt som jag trodde. så det känns skönt :) blev glad idag eftersom det var pannkakor till lunch, synd bara att jag och anna ska äta det ikväll med heeh. vi ska baka bullar också, jag har bara en känsla av att det kommer misslyckas, eller så kanske det blir världens godaste bullar. time will tell.

imorgon tar jag av gipset, inte en dag förtidigt, 3 veckor har gått sjukt fort och tur är väl det. jag har ialla fall inte plågat mig igenom dessa veckor, det har gått väldigt bra och jag har faktiskt inte varit såå handikappad. men att ta av det kommer göra livet lättare för mig, då kan jag pilla mig på näsan igen! men bara för att det är fredagen den 13 kommer det väl sluta illa, typ att min arm ruttnat där under och är helt grön eller något. den kanske till och med låtsnar från min kropp. ja, det vore ju lite hemskt.

pusss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0