torsdag

hade en väldigt mysig onsdagkväll igår :) idag är det torsdag och det omöjliga som inte får hända hände. jag tappade ett glas i mat salen och den gick bokstavligen i 1000 bitar. det var en sån stund då jag bara ville dö. men jag tänkte att jag skulle vara duktig och gå och berätta för mattanterna vad som hänt så dom kunde sopa upp det, vet ni vad kärringjäveln gör? hon fucking ger mig sopen och skyffeln så jag ska sopa upp det själv, SJÄLV! något som gjorde situationen ännu bättre var att hela matsalen var full med idioter. detta är det värsta jag varit med om.
nu ska jag och sanne starta en näthandels butik, på låttsas. och sen får jag reda på mitt turism betyg, och får jag inte MVG så ska jag bajsa på fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0