onsdag

känns som att jag var i skolan i evigheter idag och det var jag nog med.. fast jag har inte gjort så mycket förutom att hålla mitt tal som faktiskt gick bra :) skönt att ha det gjort! sen har jag inte gjort mer än att druckit cola och bara varit dryg.
nästa onsdag ska jag på rekryteringsmässa på arlanda! då får man träffa en massa arbetsgivare och sånt, kanske får jag ett jobb ;) haha ska ialla fall ta med mig min pappa dit så jag inte dör, fattar inte själv hur stor jag egentligen är heeeeheh.
nu ska jag sminka mig och städa mitt rum innan kvällens sällskap kommer :)

puss'

i mina ögon är jag nog såhär liten, så liten så att det var okej att ha en sån ful keps på sig och leka ko i kohagarna.
saknar dig älskade du<3


Kommentarer
Postat av: JONNA VON PERSSON

oh, och jag saknar dig. du är bäst .

2009-03-05 @ 18:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0