i brist på annat

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: ingrid

Smeknamn: skinkis

Låt som när du är ledsen sörjer till?: jag brukar inte direkt sörja till låtar bara för att jag är ledsen

Beroende av: sötsaker, cola och lypsyl

Vad tror folk om dig?: fråga dom, för jag vet inte

Vad får du oftast komplimanger för?: mycket olika saker faktiskt

Vad säger du för att imponera på någon?: jag behöver bara visa upp mig ^^

Hur imponerar man på dig?: man ser bra ut, är rolig och inte framstår som helt bort tappad

Brukar du skratta för dig själv?: haha ja

Var bor du?: i salabacke

Trivs du där?: ja det gör jag verkligen

Äger du några converse: nej jag gör ju inte det

Sprit, cider, vin eller öl: cider, sen vin och sist sprit. i brist på annat så blir det öl

Brukar du bli för full: kan hända, men jag kan även kontrollera mig själv

Vad har du för mobil operatör: comviq såklart

Är du allergisk mot något: jag låtsas att jag är det mot rödbetor och kiwi men det stämmer inte så bra

Har du haft sex idag: nej det har jag inte

Hur svarar du i mobilen: beror på tidpunkten på dygnet och vem som ringer

Vem ringde du senast?: mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: mamma ringde och talade om vad jag skulle få för mat

Antal timmar sömn inatt: 7 ungefär

Sov du ensam: ja det gjorde jag ju

Brukar du komma i tid: alltid

När mår du bra: när jag umgås med mina vänner och av olle

När blev du fotad senast: i fredags

Hur känner du dig nu: trött

Vanligaste färg på dina kläder: svart kanske
Vad tycker du om fötter: det är rätt vidrigt
Vad saknar du: de gamla tiderna

Hade du en bra kväll igår: det hade jag

Favorit dryck på morgonen: vatten eller te

Rakar du benen: det gör jag

När brukar du oftast gå och lägga dig: helt olika

Är du blyg?: kan hända

Sysslar du med någon idrott: hästnörd är jag ju

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske

Har du spytt offentligt: det har jag provat på ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha sex

Är du nöjd med ditt liv: oftast

Är du bortskämd: jag tycker inte det 

Vad gör du i morgon: skola och plugg

Vad är det värsta du vet?: skogen

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: kan slösa rätt bra, eller ingenting alls

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: björn gustafsson haha

Vad längtar du till?: tills i sommar

Har du bra vänner och äkta vänskap?: det har jag ju

Vad använder du för shampoo?: alltid olika

Vad är det finaste du fått?: beror ju på vad man tycker är fint

Tycker du om någon just nu: självklart

Du samlar på: killar

Gröna eller röda äppeln: gröna bananer

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen eller pappa

Gillar du golf: det gör jag verkligen inte

Vilken tid gick du upp idag: tio över 8

Har du sovit i din egna säng inatt: ja

Har du strumpor på dig nu: nej det har jag inte

Är det okej att gråta: självklart är det det

När grät du senast: det mins jag tyvär inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa

Bär du glasögon eller linser: inget av det

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: verkligen inte

När går du upp ur sängen en helgmorgon: så sent som möjligt

Har du piercing: ja

Vill du gifta dig: inget måste

Vill du ha barn: OM jag vill

Solar du ofta: nej men jag borde

Är du bra på att laga mat: det vet jag inte

Är du flygrädd: nej

Hur vig är du: ganska så vig ialla fall

Är du musikalisk?: inte det minsta

Vad dricker du helst när du är törstig: coca cola

Vilken är din favoritglass: ben and jerrys

Tror du på ett liv efter döden: ja det gör jag

Tycker du om sushi: inte direkt

Vad äter du helst när du ser på film: chips och dipp + cola

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du tandläkarskräck: nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja det har jag
Biter du på naglarna: nej det smakar inte alltför bra

Hur ofta tränar/motionerar du: vanligtvis ca 4 ggr i veckan men nu är jag ju handikapp så

Senaste låt du hörde: lars winnerbäck - i stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0