enjoy

Hur många gånger har du varit kär? inte säker

Favoritgodis: choklad och chips

Coolaste stad du har besökt: inte så säker på om jag tycker någon stad är cool

Action eller Skräck? Skräck

Vill bli när du var liten: polis

När fick du din första kyss: när jag var allderles för liten

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? som alla andra

Vad är du beroende av? cola

Dagens roligaste händelse: inget speciellt

Dagens tråkigaste händelse: att det regnar?

Dagens humör: mycket bra

Vilka tv-program följer du? oth och gossipgirl

Vad gillar du mest med dig själv? haha

Vad gillar du minst? att jag bryr mig för lite i vissa saker

Vad är det roligaste du vet? rida ponyhest kanske?

Har du något motto? haha ja ett på skämt

Hemlig hobby? nej, vad är meningen med det

Något vi inte vet om dig? yes, och det är fortfarande saker jag aldrig kommer tala om

Vad ångrar du? finns ju en del, men livet går vidare

Vad önskar du? att jag skulle må bättre

Vad klarar du inte dig utan? pappa&mamma

Vad gör du helst en vardag? shoppar, umgås med vänner

Vad gör du helst en lördagskväll? myser eller festar

Vad har du mest av i din garderob? kläder

Drömjobb? polis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0