fredag

hade några mysiga timmar tillsammans med min pappa och vi fick lite ärenden uträttade. sedan begav jag mig faktiskt tillbaka till skolan för att invänta matilda, och passande nog så hade jag ju en filmkunskapslektion då så gick på den för att få tiden att gå lite, och även där kammade jag hem ett MVG. (btw var det min sista lektion i världshistoren!!!! så jag har iprincip sommarlov nu :D) sedan åkte vi ner på stan och linnea hakade på och så träffade vi sara på stan. vi gick en sväng i affärerna och jag köpte ett par jeansleggings (Y) sedan tog vi våra cyklar och for ut på äventyr! nu har jag precis duschat och ätit och måste sminka mig i rejser fart för tydligen ska man redan vara full?! 
 
jag är så jävla nööööjd.
PUSSS PÅ ALLT'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0