tisdag

mitt sista prov avklarat. skönt? OM det är. även årsredovisningen är klar och inlämnad! nu är det bara den jäklans filmen som ska bli klar, men det är snart fixat! nu ska jag gå ner i källaren och leta efter en barn bok, måste dock ringa och mamma och fråga om vi äns har några kvar. för imorgon på svenskan ska vi tydligen läsa högt ur barnböker för varandra. ja, det är ialla fall bättre än att hålla hyllningstal.

när jag gick hem från skolan idag kändes det som att jag inte skulle ha något att göra, men det visade sig att jag har ju faktiskt fullt upp. ska leta barnbok, packa, äta, kolla på oc, gå ut och gå osv. jag tror nog tiden går!
puuuss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0