tisdag

som ni ser så har jag ny design, myyycket fin om jag får säga det själv. tack johanna blomdahl för den :) 

laddade ner massa musik idag, har inte vågat göra det på ett bra tag för jag tror att polisen ska ta mig. men dem ha inte kommit än ;) mahah. imorgon är det onsdag och dagen består av enbart svenska lektion. har dock inte varit ner i källaren än, ska vänta på mamma innan jag går ner haha. aja, efter den lektionen är det ialla fall lång efterlängtad helg som kommer bli super. har dock inte packat klart än, men det hinner jag imorgon eftersom jag slutar halv tolv :)

glömde säga det innan, men körlektionen idag gick kanoners :) 
godnatt'

HAHAHA, hittade en sexig bild på mig och anna när vi var i paris för ungefär 6 år sedan. sorgligt nog såg man ut så.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Snuttegull ungar!<3<3

2009-05-19 @ 23:38:36
Postat av: Tess

haha en sån där tröja hade jag med :D

2009-05-20 @ 09:32:09
Postat av: ingrid

<33



haha klart du hade, tröjan var ju cool ;)

2009-05-20 @ 12:12:52
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0