torsdag

E3as student skiva igår.  jag älskar min klass, det gör jag ju!

vi började med att förfesta här, och jag som drack på tom mage blev rättså kalas tills vi var på people kl 7. men allt som behövdes var lite mat, så efter middagen hade jag tagit igen mig! under middagen tog även jag och eve på oss uppgiften att dela ut klassbanden, mycket bra gjort? heeh. och något som lätt händer när E3a dricker tillsammans är att det inte alltid slutar så bra, så vissa lämnade oss allderles för tidigt. annars en hur bra kväll som hellst :)

imorse var jag och eve prektiga och pallrade oss iväg till skolan men en lektion och en fiskpinne senare åkte vi hem igen. så jag la mig och sov igen och nu ska jag försöka plugga lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0