hela tisdagen

gick upp vid 8 imorse och först var det dags för teoriprovet, åkte sedan hem för att fördriva timmarna innan det var dags att åka tillbaka för uppkörningen och båda gick ju bra :) efter jag hade kört cyklade jag ner på stan och mötte upp mamma eftersom det var bio på g. men det var rätt lång tid kvar så vi kollade i affärerna, köpte en tröja bara för jag var så glad, men nu är jag inte så säker om jag ens tycker om den hehehe. sen gick vi och åt kebab :*

väl på filmstaden lackade jag på människor som tvunget bokar sina biljetter precis brevid oss när typ hela salongen är tom. vem vill sitta brevid helt random människor? den ena var till och och med på bio själv, hon hade hela salongen på sig att välja plats och väljer den precis brevid min mamma. antar att hon kände sig ensam? sedan börjar filmen 20 minuter senare än utsatt tid pga att dom visar reklam i en halvtimme. inte okej! men själva filmen var helt klart sevärd :)

ligger i sängen nu och ska kolla på någon film innan jag sover.
pussss'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0