lööööördag, nu köör vi

imorgon är det tävling i stallet och jag ska vara där vid kvart över sju. mamma jobbar, det går inga bussar, ingen att samåka med och jag får inte köra för jag ska dricka ikväll. det är nästan så jag tror att gång/cykelbanan dom precis byggt ut till jälla är gjord för mig? mamma röstar för en nykter kväll, så jag kan köra, men där är hon ganska ensam. den här dagen har vi sett fram emot så sjukt länge, dagen då ÄNTLIGEN alla tjejerna är 18 och får gå ut på krogen tillsammans, och det ska firas! ska fixa mig klart nu, åka till bälinge där lekar, mat och förkrök väntar och sedan blir det uuuutgång :D

det är ju inte heller ofta man får ett inbjudningskort, det har suttit på mitt kylskåp sedan jag fick det :*


Kommentarer
Postat av: petra

det är klart, du kan räkna med mig! Om jag jobbar så ses vi ju efter :D <3

2009-11-15 @ 18:59:43
URL: http://petravp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0