lördag

Först och främst: GRATTIS TILL MIG SJÄLV PÅ 19 ÅRS DAGEN! ganska gammal och rynkig nu.

blev en bra kväll igår tycker jag! linnea kom och lekte med oss också, vi åkte och hämtade några på stan och åkte ut till bälinge. firade tolvslaget i bilen på en parkering med ja må hon leva och party hattar! ganska oslagbart va? hängde i bälinge ett tag innan vi tog med oss även anna och åkte vidare ut till vänge för att kolla på lite film innan vi skulle hem och sova.

trött idag med, blev väckt lite för tidigt kanske menmen ;) idag är det fint väder ute, nästan så jag och mamma var rädda att bränna oss i solen. vi har varit nere på stan och fixat tååårta och sånt! nu ska jag ta det lugnt ett tag innan det blir fira av ikväll med kina mat och paket fest!

ppussss'


Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIIIIIIIS Ink skink:D <3

2009-11-21 @ 16:53:01
Postat av: L

GRATTIS :D <3

2009-11-21 @ 18:55:49
URL: http://louisehelenafunseth.blogg.se/
Postat av: ingrid

TACK :D <3

2009-11-22 @ 16:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0