onsdag

var iväg till sjukhuset och fick sprutan, kändes ingenting och känner inget i armen nu heller. får för mig ibland att jag har ont men det är bara som jag inbillar mig. nu väntar jag bara på att bli sjuk av den som vissa blir vilket jag säkert också kommer att bli.

hehe pratade med en vän som skulle opereras idag om kalsongerna han får ha på sig då, jag tror att tjejer och killar har på sig samma sort under operation med tanke på hur dom ser ut. haha bara en sak som jag kom och tänka på ;) hoppas ni sett dom någon gång, annars har ni gått miste om något. men jag ska inte säga något, om en vecka är det min tur att ha dom på mig!


riktiga mormor trosor är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0