söndag

idag är jag sjukt trött och seg. hade ställt klockan i morse så jag skulle komma upp i tid, har dock tagit två powernaps efter det och har inte orkat ta mig till köket för att äta än så nu är jag sjukt hungrig. gårkvällen då, jag och anna gick iväg som rocktvillingar men ingen såg det och trodde istället att vi var stjärnhimlen, men jag antar att det också funkar. måste nog tycka att kvällens roligaste var när vi förflyttade oss till mc donalds och både matilda och sara hamnade i bråk, missade dessvärre det ena men det andra gav mig andnöd haha.

ska röra mig till köket och äta thai mat, missade det igår eftersom jag åt äcklig pizza i stallet :( sen när pappa har tränat klart med hundarna ska vi ut och fara lite!


ett tag utökade jag min utklädnad till, innebandyspelande rock-boxare-bamse.


Kommentarer
Postat av: matilda

hahahahahahhahah!!!

2009-11-01 @ 16:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0