torsdag

jag har mått väldigt bra efter att jag tog sprutan, har bara väldigt ont i armen och just nu är jag sjukt yr i skallen men det vet jag inte om det beror på sprutan.

idag har jag och mamma varit och fixat och handlat lite tills imorgon. även beställt mat, smörgåstårta ska jag bjuda på! tanken var att vi skulle göra den själva men mamma jobbar imorgon på dagen och att jag skulle göra den själv finns inte ens med som förslag. så det var ju enklast att beställa en, då borde den ju vara god också!

ska pallra mig ut till ponyhetstarna nu.
puuuusss'


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej! Inte varje dag man hittar en till Ingrid Persson i blogg-djungeln :)

2009-11-26 @ 22:34:42
URL: http://lifeofingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0