torsdag

idag är jag jätte trött, inte sovit något vidare för olle tog upp större delen av sängen. sen gick jag upp kl nio också. tog det lugnt och så fram till kl tolv, då åkte jag till celsius och hämtade upp matilda, anna, becca och emelie så åkte vi till mc donalds och åt. sen när dom skulle tillbaka till skolan åkte jag och köpte foder till pappa och sen var jag en sväng till gränby. nu ska jag snart gå ut med olle men är inte så sugen på det eftersom det snöregnar ute, precis som det gjort hela dagen. förstår inte varför vissa är glada över att det snöar? det stannar ju inte ens på marken och man blir ju bara blöt av det. fyfan.



Kommentarer
Postat av: m.mmmmmmm

smickrande bild på mig hööh

2009-11-05 @ 16:34:00
Postat av: ingrid

på mig meeed :D

2009-11-05 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0