fredag

den här veckan har gått sjukt fort och det är redan helg och looov för dom som går i skolan! ganska awesome eftersom då har mina vänner tid att lekas med mig :* jag har ju liksom all tid i väääärlden.
idag fick jag minsan ingen sovmorgon utan jag hade tid på ungdomsmottagningen för att beställa nya p-piller. själv kan jag tycka att det borde räcka med att ringa och säga att man vill ha nya med tanke på att besöket går lika fort som ett telefonsamtal ;) menmen. solade på vägen hem och jag vet inte riktigt vad som gick snett men jag ser ganska konstig ut ialla fall. men lite smink på detta så blire nog perfekt, eller?

aja dags att göra lite nytta :)
puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0