fredag

nu har jag varit på stan och uträttat mina ärenden höhö. gjorde av med 1000 spänn, känns ju skönt att slippa ha det ligga tryckandes på kontot. det blev 2 skor, 3 strumpbyxor/leggings, örhängen och 3 nagellack. och äntligen har skopunkten börjat med clubkort! awesome. men när jag skulle skriva i mina uppgifter fick jag blackout och skrev fel personnummer 2 gånger och glömde sedan bort vilket nummer jag bor på. vet fortfarande inte vad det är för jag glömde kolla när jag kom hem, hoppas bara att jag skrev rätt! hehee. ibland är inte livet lätt..

nu ska jag trycka i mig lite mat om jag hittar något passande och sedan ska jag försöka sysselsätta mig med något underhållande, kanske gossip girl?
pusss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0