lördag

blev en riktigt bra kväll både här och på festen emma bjöd på! när matilda var tillräckligt blöt och anna tillräckligt hungrig gick vi tillbaka hit och klämde kladdkaka innan vi la oss och sov. dom drog tidigt i morse på andra äventyr medans jag sov vidare till kl 2. kan ha varit lite för länge känner jag nu när jag har lite tidspress på mig. men att att blogga har man ju alltid tid med ;)

har sprungit runt som en jude här hemma i en timme nu och städat, fixat och druckit cola, är så gott som klar nu så ska hoppa in i duschen och fixa mig lite. sen kommer linn så ska vi åka och handla lite tills ikväll, det blir middag och mys med alla tjejerna :)

pusss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0