lördag

förfesten hos tess var mycket lyckad (kommer bilder) och det var tur för sedan var det bara jag som kom in på bj, så kvällen slutade allderles för tidigt! imorse vaknade jag för första gången i världshistorien och kännde mig bakfull, det var ju ganska onice.

imorse gick jag upp halv 10 och anledningen var att jag var så sjukt sugen på coola och jag viste att mamma skulle till gränby. så jag for upp och klädde på mig och stog vid dörren och väntade på mamma 5 minuter senare, hon undrade vad det hade flugit i mig. men det var bara mitt coola behov som tagit över.. så när vi kom dit gick jag raka vägen och köpte coola och en korv, eftersom jag inte hunnit äta något hemma. sedan tog vi den vanliga rundan i affärerna och vi kom båda hem med varsin tröja från gina, mycket festligt.

nu ska jag kolla på film.
pusss'

Kommentarer
Postat av: Tess

vi lär ju göra om förfesten nästa helg, fast då ska det fan bli något efter den också ;) <3

2009-10-03 @ 14:29:18
URL: http://tessilimess.blogg.se/
Postat av: ingrid

haha ja det får vi ju hoppas på :D <3

2009-10-03 @ 15:25:50
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0