onsdag

är nu hemma igen efter först en lunch och sedan var det dags för linn och sebba att pierca tungorna ;) jag var med som handhållare! jag själv var as nervös när linn skulle göra det, men det gick bra för båda två och det såg faktiskt inte så läskigt ut :) sedan blev det en runda på stan då även tess och sammi joinade. har köpt en hdmi sladd, men det funkar inte riktigt, vet inte om det är jag som är dum i huvudet eller om det verkligen inte funkar. får väl ta hit någon kunnig som kan hjälpa lilla mig.

nyss så beställde jag en ny mobil :D as nöjd. kommer om några dagar! :)
pussss'


Kommentarer
Postat av: sammi

vadå för mobiiiiiil :D

2009-10-14 @ 17:25:23
Postat av: Tess

Våra mobiler ska bli twins <3

2009-10-14 @ 18:36:09
Postat av: ingrid

en lika som tess :D bara för att hon är så cool hihi.

självklart ska dom bli det :D <3

2009-10-14 @ 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0