onsdag

sjukt trött tjej igår, så fort jag satte mig ner så somnade jag. så jag var tvungen att röra mig hela tiden iprincip. halv 8 gav jag upp och däckade i sängen, kan vara det bästa jag gjorde igår. sista dagen på jobbet idag, så vad gör vi nu då? vi chillar!

jobbar brevid vip huset på arlanda så det går inte att missa när sverige får besök av någon vip människa. idag var dock den västa tillställningen jag vart med om. och dom som skulle komma var lite olika ministrar, aka tiggare, från u-länder. som bokstavligt talat skulle hit till sverige för att tigga pengar. känns ju mer värt att rulla ut röda mattan när typ Justin Timberlake kommer hit? känns också som att det vore han som behövt hela stockholms och arlandas polisbilar/hellikoptrar runt sig. men jag vet inte, kanske kommer någon idiot som vill skada typ Nigerias minister.

nu ska jag bara kolla på tv och ta det lungt, kommer somna direkt efter greys anatomy ikväll!
puuss'


är man inte mer sugen på honom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0