onsdag

blev som sagt film ute i skogen igår kväll och sedan skjutsade dom hem oss inatt! vaknade vid 10 av att pappa ringde. jag skulle haft olle här idag för pappa skulle iväg med på kurs med odin, men den var inställd så mina dagsplaner ändrades lite. men pappa kommer in till uppsala sen ialla fall, han hade ju trots allt lovat mig en subway macka och det vill jag inte gå miste om, dessutom måste vi till systemet också!

ska lyssna på massa bra musik och tagga till ikväll nu, är dock redan sjukt taggad men lite till skadar inte :D
pussss'


maj 09, den här kvällen togs kontakten upp igen efter 1,5 år.
nu är det slut igen, det kom som en spark i magen.


Kommentarer
Postat av: Tess

Braa att du är taggad inkis! Ikväll blir det shottar :D:D:D:D <3

2009-10-28 @ 14:31:12
URL: http://tessilimess.blogg.se/
Postat av: ingrid

jag gillar det jag hör :D:D <3

2009-10-28 @ 17:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0