söndag

mycket lyckad kväll igår faktiskt :) som sagt så gick jag och linn till sammi dit även sofie, tess och johanna kom. vi förfestade och taggade som tusan, vid elva tog vi bussen ner på stan, hem till jocke där lite folk befann sig. det shottades och det shottades och oj vad vi gillart! efter ett tag var jag linn och sammi nere på stan igen för att träffa lite folk som var ute. sedan åkte jag hem och sov i ca 3 timmar innan det var dags att gå upp igen, åkte till stallet vid halv 8 imorse och åt toast och drack cola, så då vart det ju rätt värt ;) sen var jag där och hjälpte till fram till 4 och sen åkte jag och mamma runt och fixade lite saker.

nu ska jag gå och vispa grädde som jag ska äta sen, bara för att det är såååå jävla gott :D
m-m-mmmm.
pusss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0