torsdaaag

duschade nyss och innan det var gjort kan vi snacka om lökig tjej. var i stallet och tränade i två timmar, mycket skönt :)
och ja, jag går i ide när jag jobbar. jag gör inte så mycket mer än att gå upp, jobba mina 8 timmar, åka hem och lägga mig på soffan med hundarna där jag får maten serverad för att sedan förflytta mig upp till sängen när det är dags. men hör och häpna, igår var vi alla 4 ute och sprang höhö :D jääävligt hurtigt.

nej hade tänkt gå och lägga mig snart så jag kommer upp i tid imorgon, har lite saker att uträtta ju.
pusss' 


bara för att ni inte fått se några ponyhest bilder på länge.
här är matilda anna och jag, gaaaanska gulligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0