torsdag

hejhopp, jag lever. men det är knappt, hehe. har under mina dagars arbete nästan bland annat blivit ihjälgasad när jag satt i ett garage och oljade&målade möbler, sen skulle vi hugga ner träd som jag sedan fick släääpa iväg, det var ungefär ett års träning på gym. men jag gillar ju mansgöra? ska snart åka träna, inte precis så jag behöver det efter idag menmennn ;)

hahah, dö inte nu. men är inte dom här byxorna aaaas balla? skulle inte banga! en kille på jobbet visade dom för mig i en tidning idag, och som jag dregglade! jag är ingen bygg gubbe, men jag jobbar trotts allt på en avdelning med 99% killar och vi alla bär lika arbetskläder. skulle det inte vara skönt om jag bröt trenden och kom med dessa? jag skulle iallafall vara ensam ;) och det skulle göra vardagen så mycket roligare :D


Kommentarer
Postat av: Teeesss

hahaha jag tror helt klart att dom skulle passa dig som handen i handsken som man brukar säga ;)

2009-10-08 @ 20:27:29
Postat av: ingrid

vist skulle dom :D hihi

2009-10-08 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0