måndag

eftersom jag är lite retarded så glömmde jag bort att packa igår och idag har jag inte haft tid. kom hem från stallet för inte så jätte länge sen, men vi fick ju fin besök så jag klagar inte ;) heheh.
imorgon ska jag först till arbetsförmedligen på möte, aaas tråkigt. och sedan var det tänkt att jag skulle till fyris och vara hannas modell men det var fel dag så det blir inget. skulle varit kul men känns skönt att det inte blir något också för då har jag lite tid på mig att fixa lite saker på stan och så. känner hur tiden rinner iväg och snart åker jag. sen imorgon kväll är det kurs så jag är fullt sysselsatt!

nu ska jag kolla på gossip girl och sedan soova :)
pusss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0