söndag

igår kväll åkte jag ner på stan vid 11 och mötte tjejorna som varit hos emma, vi kom inte så mycket längre än till stan och det roligaste på kvällen var en dvärj och "bråket" som var när jag och sammi väntade på bussen, som vi skrattade :D haha.

idag åkte jag mamma o min syster ner på stan och åt lunch på kina, aaas gott :D gick runt och kollade lite innan det var dags att åka hem för att sofie skulle komma och hämta mig så följde jag med henne hem. nu är vi på sjukhuset och hälsar på hennes mormor, men jag är lite förkyld så får vänta i fikarummet ;) äter kakor och dricker choklad höhö.
puss'


Kommentarer
Postat av: sammii

Hahah skrattar fortfarande åt bråket ;D Kvällens höjdpunkt !

2009-09-27 @ 17:11:14
URL: http://samanthacohen.blogg.se/
Postat av: ingrid

hahha så sjukt kul :D

2009-09-27 @ 20:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0