söndag

som sagt, vi åkte hem till tess och förfestade. tog oss sedan vidare till vattholma och jag vet inte riktigt vad jag gjorde hela kvällen, känns som jag stog ute hela tiden och kom knappt innanför dörren innan det var dags att åka hem igen. tiden går fort när man har roligt? det blev ialla fall en bra kväll :)

idag ska jag bara ta det lugnt och kolla på film och inviga våran mixer. har redan gjort det, men gör det en gång till sen. jag ska börja packa också för det kommer jag inte ha så mycket tid till i veckan. annars då, jag ska dricka litervis med cola så jag återhämtar mig från igår!
puss'



Kommentarer
Postat av: Tess

hahah sexiga brudar ;)

2009-09-06 @ 16:54:48
Postat av: ingrid

haha om vi är ;)

2009-09-06 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0