fredag, hårångest och inställd resa

Här var det torrt. lite om dom senaste dagarna då, i onsdags gjorde jag misstaget och färgade håret ljusbrunt (läs grönt/svart), vet inte vad som gick fel.

igår kom min syster hit för att mysa med oss och skicka med lite beställingar med mamma som skulle åka till New York med en kompis idag, men som ni hört så är luftrummen på många ställen stängda, så större delen av kvällen igår och morgonen idag spenderade vi i telefon köer, på internet för att hålla koll på avgångarna och skicka mail hit och dit, samtidigt som vi hade kontakt med pappa som sprang inne på terminalen och fick information. dom gav falska förhoppningar ett tag men nu blir det ialla fall ingen resa..

idag, efter nästan två dagars ångest och mitt i detta kaoset avfärgade vi mitt hår. resultatet blev en blandad färg och inte lika ljus som jag var från början, men det var ju det jag ville komma ifrån så det kanske blev lyckat ialla fall? kanske inte så fint men jag trivs rätt bra nu ialla fall.

och eftersom det inte blev någon resa åkte vi till elgiganen och tröstshoppade en ny mobil till mamma, det är ju nästan lika kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0