fredag

mycket värd kväll igår, det blev utgång med sofie och tess! det blev en rekordkort förfest på en halvtimme hos sofie, hon stog och klunkade cider samtidigt som hon duschade, det gillar jag. vid halv tolv kom vi till bj och det blev en jätte lyckad utgång :) efter några timmar gick vi, i sällskap av jocke iväg för att äta kebab. godaste kebabtallriken jag någonsin ätit mina vänner. sedan gick vi halvvägs, tog taxi resten av biten hem till sofie där vi alla 4 skulle sova. mycket mysigt. mindre mysigt var att tess var tok pigg kl 8 imorse och började dunka musik och skulle kolla på film, men jag tycker ju om henne endå!
hade nämnt igår kväll till sofies mamma att jag ville ha våfflor till frukost. jaaarrrrå imorse fick jag ju det med :D

måste ju också tala om vilka bra strumpbyxor jag hade på mig igårkväll, dom överlevde både det ena och det andra. vanligtvis går dom typ sönder bara man typ nuddar dom.



Kommentarer
Postat av: Tess

haha batman strumpbyxorna, de gillar vi!

2010-04-02 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0