lördag

igår kväll åkte jag och matilda till björklinge hem till kim och spenderade kvällen där! nu ska jag snart åka till stallet och sen om nån timme ska jag åka och hämta en transport, aldrig kört en förut eftersom pappa alltid är med och kör så lite nervös är jag ju allt! tur att den är tom iaf ;) får se vem som blir offret och får följa med när jag ska hämta den mohahah.

min syster och johan kommer hit idag också för sen ikväll är det fest hos mitt kusinbarn, tema rosa, jobbigt att jag inte har några rosa kläder!? och så ska jag nog förbi sofie en sväng också där förfest kommer att styras med fina flickor som ska ut sedan. jag ska ju inte med eftersom jag ska tävla imorgon!

hörs sen'


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas det gick bra på tävlingen :D

2010-04-25 @ 17:27:54
URL: http://akerbloms.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0