lördag

för att överleva fredagskvällen åkte jag till anna för att få mat i mig. sedan kom matilda också, vi låg i soffan, åt godis och kollade på en film för blinda. kom hem lite för sent och imorse gick jag upp innan kl 6, skulle jobba på sjukhuset idag och det ska jag även göra imorgon för att lära mig hur det går till på helgerna.

glad påsk förresten, fick nyss påskägg med fina saker i :) jag och mamma ska ha en egen påskmiddag tillsammans idag. blir ingen släkt i år, jag hade ju inte bangat på att åka till skåne om jag varit ledig och haft tiden men man kan inte få allting här i livet. och ikväll tror jag att jag stannar inne för att hinna sova tills imorgon, men man vet aldrig vad som händer!

PUSSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0