söndag

igår då, hanna erbjöd sig frivilligt att följa med och hämta transporten, hon var toktaggad! det gick bra ialla fall och jag var jätte duktig ehehehe. var i stallet rätt länge och sen kom min syster och hennes pojkvän hit och åt med oss. sedan skulle dom på inflyttningsfesten men jag bangade och åkte till sofie direkt istället. fin förfest med lite finare vänner. jag vart tok taggad ett tag men jag fick lugna mig och sedan körde jag ner fyllona till saluhallen, vuxna jag åkte hem och sov ;) haah.

tävling på UVFK idag, omgång två i div 3, först och främst har jag aldrig varit med om en segare hopptävling förut! aja, i första klassen kändes det sådär och jag rev ett hinder men sen i lagklassen gick det mycket bättre och kändes bra, dock fick jag ett pet då med men jag är nöjd, surt dock att laget slutade på fyra fel och att det var tiderna som tog oss från placering, 6a av 15 lag. fint väder också så jag fick nog lite färg i ansiktet :D aja 8 timmar senare var vi hemma i stallet igen ialla fall ;)

nu blire ballar av stål och imorgon ska jag sooova. gräv gräv.
PUSSS'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0