lördag

hej hej hemskt mycket hej. jag tänkte bara tala om att jag lever den här helgen också, fast det inte kommer märkas.

igår hängde jag med sofie, fick se hennes bebisbror med! idag ska jag vara i stallet större delen av dagen, därav den tidiga morgonen, vi ska fixa klart allting med montrarna och datorerna. kl fyra ska vi till uvfk och ställa upp skiten. sedan är det kräftskiva hos matilda och sedan fest i bälinge. klart jag hinner med detta!
imorgon ska vi till uvfk kl 8 för att förbereda allting och sedan vara där hela dagen, kriga för att få fler medlemmar, manifestationståg, politiker, kriga för att få dom med oss, galamiddag. sen får jag åka hem och sova.

vi hörs när jag sovit klart.
PUSSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0