måndag

man skulle nästan kunna tro att jag har ett liv!

helgen har varit fin ialla fall :) jobbade min sista helg, mina sista dagar på sjukhuset. hur tråkigt det än är att vara arbetslös igen så är det jätte skönt att det är över. trivdes inte, men det behöver vi inte gå in närmre på..

fredagen bestod av fint sällskap och bio, vi såg på Knight and Day, den var bra :)
lördagen bestod av fest ute i skuttunge, sedan fick jag agera chafför åt lite för många fulla pojkar ända till skyttorp, inte det bästa valet jag gjort haha.
söndagen bestod enbart av fint sällskap!

måndag igen och jag har haft mördarträning, ni som säger att det inte är jobbigt att rida ska DÖ. kommer jag kunna gå imorgon? neeeerå så illa var det inte, men ni ska endå dö. mitt liv kallar, sååå vi hörs!

PUSSS'



se så stark man blir av hästarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0