måndag

fin helg! i fredags blev det greveholm på rackarbergsgatan, i lördags mys hos tess med henne, sofie och sammi och igår fick jag finbesök från stockholm :*

idag blev det jobb i stallet, det var ett tag sen och det är rätt slappt att jobba där så det var kul att göra det igen! och så har jag ju bästa arbetskamraterna, roberto och fernando, har ni träffat dom?  tråkigare var det ju när hästarna jävlades med oss när vi skulle byta hagar på dom eller ta in dom, och ännu tråkigare var att det regnade under de timmarna vi sprang där ute och kämpade.. men dom är fina endån!

nu ska jag klä på mig något fult och åka hem till sofie.

PUSSSARÅ'



daglig outfit i stallet va? (lägg märke till mitt egenpimpade spö!!)
jag lovar att ni får köpa lika saker, jag blir inte sur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0