onsdag

igår gjorde jag några sjukt bra köp! är fortfarande så himla nöjd :D haha. tog mig sedan ut till stallet och där fick fernando en snilleblixt så vårt monterarbete gick mycket snabbare och enklare än tänkt! sen grillade dom hamburgare där ute så vi åt det och det var mycket gott. senare på kvällen hängde jag med anna och linnea och vi misslyckades åter igen med en kladdkaka.

idag skulle jag vart med höök på hans jobb men dom hade fullt upp så får bli en annan gång ;) ska lägga mig i soffan igen, tror jag blir där hela dagen!




den här är till dig anna, bara för du har köpt 4 liter cola!


Kommentarer
Postat av: Anna

hahah tack, du är en snel hest!<3

2010-08-04 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0