torsdag

igår blev det fika på stan med sofie, johanna och sammi på dagen. kvällen spenderade vi på bj, sista onsdagen gick ju inte att missa. förfest med micke och johan innan vi intog bj. taxiresan med sammi och pedro på vägen hem kan varit den roligaste. sen visade samantha sin uppskatning av mig och kastade ner mig i ett par buskar.  vi följde med upp till bengan och jocke där det ramlade in lite folk, vid fem gick jag hem och sov!

idag har jag varit på gränby med mamma, nu ska jag äta och sen åka till stallet.


Kommentarer
Postat av: sammi

hahah, ingrid du vet att det är så jag visar min kärlek till mina vänner. genom att ge dom lite sår och blåmärken (iallafall på fyllan) :))))

2010-08-28 @ 04:08:32
Postat av: ingrid

ja, och jag uppskattar det sjukt mycket :) haha

2010-08-28 @ 17:53:04
URL: http://iingridpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0