lördag

Blev gladare igår när jag kom fram i stockholm och fick träffa min fina. Carl och hans familj var hemma hos en kille på födelsedagsfirande så vi åkte dit igen efter att dom hämtat mig på stationen. Sedan blev det en oplanerad utgång också, hehe så kan det gå. Lite för mycket av det goda kanske, Calle är bra generös på krogen!

Idag åkte vi till Skansen och gick på julmarknad, men det var så kallt så vi var inte där så länge. Åkte in till stan och åt Kinabuffé och kollade i lite affärer. Senare åkte vi till uppsala och hem till mig och nyss drog han hem igen för att gå ut. Och jag ska nog snart sova ;)

Imorgon är det klubbhoppning så jag ska vara i stallet vid kvart över 7 ;) Blir tre starter för mig och så ska vi debutera i 1.10m så får se hur det går! Ska bli roligt iallafall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0