onsdag

Idag kom min syster hem igen efter att ha varit i USA i två månader, så jag och mina fina pojkar var ju såklart där och mötte henne på flygplatsen :) Roligt att hon är hemma igen! Sen blev det lunch i Sky City med pappa, donken rättare sagt. Åkte hem och ut till stallet för att rida, våra planer om att rida ut och busa i snön sket sig eftersom det var -20 grader ute.

Resten av dagen har jag och mamma varit på gränby en sväng, köpt julklappar till Olle och Odin eftersom jag glömde det haha och klätt julgranen ;) Nu har jag och Carl precis kollat på Bonde söker fru, nu blire film och sen sova.

Imorgon blir det jobb till kl 12, en snabb dusch och sen åker jag och pappa till skåne om vädret tillåter :) Vi hörs under resan eller när jag kommit fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0