onsdag

Har knappt varit hemma något sedan jag kom tillbaka till Uppsala, förutom när jag sov inatt då. Har bara varit ute och farit.

Igår blev det först innebandymatch med Anna, sen åkte vi hem till Matilda och planerade inför nyår med henne, Hanna och Linnea. Sen åkte vi tillbaka till allians och kollade på en match till.

Idag åkte jag, Anna och Linnea ner på stan till kl tio, kollade runt några timmar och åt lunch. Följde med Anna hem så fixade vi bordplaceringskort, menykort och liknande till nyår, det kommer bli så bra :D Sen åkte vi till Maxi och handlade mat med Matilda, Hanna och My.

Nu är jag hemma och väntar på att min fina ska komma hit, har inte träffat honom på 5 dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0