tisdag

Gick och tjatade idag om att jag ville ha ett par tjocka överdragsbyxor till stallet, sen gav mamma mig ett paket och där i fanns ett par :) 

Har valt att åka till skåne över julen, kommer inte ihåg sist jag firade jul där. Men jag åker inte ner för julens skull. Jag behöver komma bort, träffa saknade personer, få vara i sveriges bästa landskap i några dagar. Förutom Uppsala så fanns även Stockholm med på vallistan över julafton, men då hade jag kommit hem för snabbt igen.

Har varit och tagit blodprover idag också, så nu får vi se om det ger något resultat att knarka piller. Nu blir det en sväng förbi gränby och sen ut till stallet för att rida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0