lördag

Hoppas ni alla hade en fin julafton, det hade jag :) Firade med kusiner och kusinbarn hos min faster och farbror. Efter att vi hade ätit middag åkte jag ner till en annan kusin ett tag och agerade tomte där, för barn som var mellan 7-16 år haha. Kan tänkas att jag blev avslöjad pga min icke skånska dialekt, men jag vet inte... Jag var iallafall jätte snygg i tomtedräkten!

Får se vad som händer idag, vid tre kommer folk hit på fika iallafall! Kanske att vi åker iväg på lite mellandagsrea senare. Jag fick bland annat en mobil av pappa i julklapp, men jag får välja vilken själv!

Nu ska jag iväg till affären och handla lite. Får se om jag kommer fram, igår körde jag fast i backen här utanför haha.


gran hemma!


gran här!



ollebolle i morse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0