lördag

hade ingen tid till daton igår, jag och pappa åkte upp till huset för han skulle skotta av taket och jag skulle plaska omkring i slasket med gummistövlar medans, glad att det börjar smälta! sen åkte vill till väla, för er som inte vet är det som gränby c fast mycket mycket större. sen snabbt hem och fixa sig och vid sex blev jag hämtad av jonna så åkte vi till erik för middag och förfest med massa andra människor. sedan blev det utgång i helsingborg :)

vaknade vid 9 idag, inget ovanligt när man är här nere. har varit i hyllinge och kollat i lite affärer och nu är vi hemma igen, väntar på att pappa ska komma in med hundarna så vi kan fika. och sen ska jag börja fixa mig inför kvällen. det är kalas för en av mina kusiner som fyller år, så iprincip hela släkten kommer att samlas, ska bli kul :)

PUUUUSSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0