1/1 - 2010

middagen/förkröket hos johanna blev väldigt lyckad! jätte god mat, speciellt petras förrätt och bästa sällskapet :* vid tio tog jag, linn, isabell och johanna taxi till bjk och fortsatte kvällen där. lite besviken på det få antalet människor som var där, men det var trevligt :) och jag fick massa pussar vid tolvslaget så jag var nöjd. senare när folk började dra sig hemåt var det bara att börja räkna ner timmarna tills jag, matilda, anna och linnea skulle bli hämtade och åka till stallet. linn var också kvar så hon och jag roade oss hela natten och jag hade sjukt kul hehe.

strax efter 6 imorse kom leif och hämtade oss och vi for in i stallet i klänning och klackskor mer taggade än någonsin på att mocka bajs och mata hästar. drog på oss andra kläder och sjöng oss genom mockningen. ganska övertrötta tjejer vid vissa tillfällen men det var kul ;) vid kl 12 åkte vi hem efter att ha fixat allting. kom hem och duschade och sedan la jag mig och sov efter att ha varit vaken i över 27 timmar. 

vaken nu igen så jag ska kunna sova sen inatt. ligger i soffan och ska nog kolla på någon film med mamma!

bilder från nyår och idag kommer när jag fått alla bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0