år 2009, resume

lite saker från år 2009, stunder jag inte kommer glömma.



åkte till fjällen med pappa och syster



odin kom till familjen



jag opererade mig


jag slutade spela innebandy


fjortisar för en kväll


jag tog studenten, årets bästa dag


spenderade mycket tid i rasbo, fina stunder


vi tog bilen och åkte till skåne, sjukaste och roligaste resan jag någonsin varit på



jag och anna bodde iprinsip hos matilda resten av sommaren, i öregrund&stenhagen



vi åkte till grekland


jag och pappa åkte till usa och canada. bästa resan jag någonsin varit på


jag var på min första konsert


jag fyllde 19 och det var en av många utgångar.


sen var det nyår igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0