lördag

hockey är rätt tråkigt att kolla på har jag konstaterat nu. efter det åkte jag anna och linnea hem till anna. vi bakade en kladdkaka som blev totalt misslyckad men rätt god endå ;) och så råkade jag klämma min tumme i elvispen, fick lite panik när jag insåg att den satt fast hehe. men det gick bra och nu är den bara lite öm ;) vi åkte därifrån rätt tidigt och då åkte jag ut till vänge!

idag har jag varit i stallet iprincip hela dagen, 2 möten och banbygge inför imorgon. nu mår jag inge bra alls för jag inte har ätit på 7 timmar typ. mamma är inte hemma och hon hann inte laga mat åt mig så jag skulle köpa med mat från donken men orkar inte ta mig dit just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0