måndag

ifall ni glömt det så skulle jag opererats för en månad sedan ungefär, men det blev ju inställt och sedan dess har vi bara gått och väntat på en ny tid som aldrig har kommit. idag ringde mamma dit och jag fanns inte ens med på väntelistan, skönt sjukhus det där. nu har jag ialla fall fått tid nästa tisdag, då smäller det.

kom hem för en liten stund sen, ska snart iväg på matte lektion. och det känns ju as bra, jag ligger redan efter i boken efter 1 vecka pga att jag inte fattar någonting haha. och än så länge är det bara kapitel 1 som är repetition av matte B, bra jobb ingrid. höhö. sen blir det träning och sen åker jag till micke igen :)

pusss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0